HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Zsolesz horgász blogja

Blog arról, hogy mikor voltam horgászni, hol, és mit fogtam! Képekkel és videókkal!

Friss topikok

  • szepkartyaajanlatok: Szeretnél egy vadregényes horgásztó környezetében horgászni? Mert akkor a horgaszto.me oldalon tov... (2011.06.24. 19:25) Első siker

Linkblog

Húsvét a Tisza-tavon

2009.04.26. 15:37 zsolesz1

Április 11-én miután eláztattuk a lyányokat, délután elindultunk a Tisza-tóra a Rábolyi részre édesapámmal. Délután 5-6 körül érkeztünk meg, ekkor már lent volt Totyus, Attila Pilu és kis Pilu. Már volt egy ponty, meg egy pár keszeg-kárász a szákban.

Kipakolás és a hely megtisztítása után bedobtunk volna, de meg kellett inni a kötelező "üdítőt" :). Beetető dobások után szintén várt ránk egy feladat. Újabb kör. Így ránk esteledett mire a horgászatra jutott idő, így éjszakára szereltünk. Kemény kukorica és büdös pellet került a horgokra. Nem is tudom miért nem a vaníliásat tettem fel?!

Az este gyorsan és kevés hallal telt el. Egy nagyobb bodorkát fogtam, azt sem az én botommal.

Másnap a reggeli melegítés után kolbászt sütöttünk. Mivel megjöttek a lányok is így nem sok időm jutott a pecára. Még délután fogtam egy termetesebb, kiló körüli kárászt.

Legalább nem kellet pucolni...

A szolunáris naptár szerint ezek átlagos napok voltak:

Szólj hozzá!

Címkék: tisza horgászat peca finom kárász tisza tó szerelék

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolipeca.blog.hu/api/trackback/id/tr61087385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása