HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Zsolesz horgász blogja

Blog arról, hogy mikor voltam horgászni, hol, és mit fogtam! Képekkel és videókkal!

Friss topikok

  • szepkartyaajanlatok: Szeretnél egy vadregényes horgásztó környezetében horgászni? Mert akkor a horgaszto.me oldalon tov... (2011.06.24. 19:25) Első siker

Linkblog

Április végi örömök

2009.04.26. 16:20 zsolesz1

Április 24-én szakítottam időt egy kis pecára. Elcsábítottam Füttyő cimborámat is, akivel már régen tudtunk dumálni és horgászni is egy jót.

Reggel fél 6kor már a Hoórvölgyi víztározón voltam, de teltház volt péntek ellenére, így csak egy helyre tudtam leülni. Mint utólag kiderült sikeres volt a helyválasztás, sőt...

Reggel az etetődobások után mehetett is a dolog élesben. Rövid idő elteltével jelentkezett az első kapás: törpe. De legalább a szebbik fajtából. Ívott a kárász, így biztos ikrát zabálni jöttek ki a kis mohók. Még egy törpe, majd még egy és így tovább. Mellettem fogták a kareszokat, nekem meg semmi. Nah sebaj, legalább ebből annyit fogok amennyit akarok, ráádásul szépek is voltak. Ám 8 óra körül megjött az első kárász: nem is csúnya: 90 dkg. Aztán felváltva estek a halak, hol szép törpe, hol szép kárász.

Füttyő csak 10 körül ért oda. Szerel, dob, majd vár. Elkezdett enni, amikor hatalmas kapása volt, majdnem elindult a bot is a víz felé. Nézi hosszasan,kajál tovább, majd ráordítok, hogy azért csak odavágnék neki. Ja, jóvan', piff odavág, hát egy ponty. Feederrel élvezet volt ezt is kifogni, pedig csak 1,25 kg volt.

1 hal 1 ponty Füti mérlege. Nem rossz. Aztán fogott még egy törpét meg kárászt...ismét egy ponty, ez már nagyobb: 2,30 kg.

 

Nah de még foghatunk halat, meg amúgy is, fiatal volt az idő, így maradtunk. Jöttek a halacskák szépen, de még bármi benne volt a levegőben.

Sokáig volt kapástalanság. El is pilledtem. Álmomból kiabálás keltett fel: "Zsolesz b*meg, kapásod van!!!"

Felriadtam, nem is vártam, odavágtam! Éreztem van rajta valami, de könnyen jött, majd mint a múltkor ez is fordult egyet, és zizeg a fékem. Nah itt lesz valaki; nagy. Rövidebb fárasztás után a szákba tessékeltük, és boldogan konstatáltuk az eredményt:

A napi mérleg összesen:

  • 3 ponty: 1,25 kg, 2,30 kg és 3,55 kg
  • 4-5 kiló kárász
  • kb. 4-5 kiló törpeharcsa

Ismét egy remek nap volt, mely a hold állása szerint is igéretesnek bizonyult:

Szólj hozzá!

Címkék: ponty horgászat mezőkövesd peca finom kárász szerelék

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolipeca.blog.hu/api/trackback/id/tr471087464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása