HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Zsolesz horgász blogja

Blog arról, hogy mikor voltam horgászni, hol, és mit fogtam! Képekkel és videókkal!

Friss topikok

  • szepkartyaajanlatok: Szeretnél egy vadregényes horgásztó környezetében horgászni? Mert akkor a horgaszto.me oldalon tov... (2011.06.24. 19:25) Első siker

Linkblog

Március végi siker

2009.04.26. 15:54 zsolesz1

Majd' elfelejtettem megírni az év első nagyobb halfogását, mely március 27-én esett a kövesdi tavon.

Reggel, kicsit hidegben, de kimentem a tározóra, ahol aznap volt telepítés: 75 mázsa ponty került bele vegyesen 2-5 kilósig.

Videók a pontytelepítésről:

A bogácsi oldalon ültem le reggel, de egy pár elbaszott kapáson kívül semmi sem volt. Mellettem is alig fogtak. Délután átfagyva hazamentem, megebédeltem, és apum biztatására ismét botot ragadtam; ezúttal a szomolyai oldalra ültem le a gátközelébe. Ide elkisért a kedvesem is, aki alig akart kijönni, de ezt később nem bánta meg.

Beetető dobások után vártam a halat, hiszen tudtam, hogy itt vannak, láttam a forgásukat a víz felszinén. Gyanítottam, hogy pontyok voltak; a friss telepítésből valók.

Az első mozdítás nem sokkal az etetés után történt. Lendületes felhúzás a kapásjelzőn, odavágás, de semmi. Nah sebaj, majd a következő. Ismét kapás, ismét semmi. Valamit nagyon rosszul csinálok. Türelem...

Még egy kapás ezúttal keményebben vágtam be. Érzem a könnyű kis botomon, hogy van rajta valami. Kárász. Legalábbis erre gyanakodtam. Eleinte könnyen jött, majd hopp egy fordulás és mingyárt sivít a fékem. Nah mondom a cicámnak, itt lesz valami. Kértem, hogy segítsen a szákolásban. Mikor közelebb ért a hal, a drágám arcán elégedett mosoly és meglepődés: "De hát ez nagy!" Tökéletes szákolás után boldogan konstatáltam első pontyomat idén. 3,85 kg! Ennél kisebbet ne adjon az ég idén :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt még egy két elrontott kapás, aztán kezdett esteledni, így pakolni kezdtünk. Apum kijött értünk. Persze a botot hagytuk a végére. Kapás, apum odavág, de semmi. Majd mégegszer ugyanez. De harmadjára meglett neki, és Ő is fogott egy közel 2,5 kilós potykát. Na, ha már mindenki fogott, akkor a Babám se maradjon hal nélkül. Addig vártunk míg csak megfogta Ő is a halát, igaz csak egy másfeles tükrös volt, de annak is nagyon örült, örültünk.

Itt a termés: 

A szolunáris naptár szerint is remek nap volt:

Szólj hozzá!

Címkék: ponty horgászat mezőkövesd peca finom szerelék

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolipeca.blog.hu/api/trackback/id/tr281087419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása